fredag 19 februari 2010

Mera vitt

Nu så kommer det en massa mera vitt uppifrån igen. Så jag har bestämt mej för att krypa ner i sängen och inte sticka ut en klo så länge det kommer ner sånt där vitt.

Sen inbillar jag mej att om jag inte gör det så vet ju inte min människa var jag är... och eftersom Sippos husse har börjat titta så konstigt på Sippos tänder så har vi bestämt att han kan komma hem till mej och så gömmer vi oss tillsammans i mitt hus, då hittar inte våra människor oss. Bra va!

4 kommentarer:

  1. Eller så kan ni komma till oss båda två! Här behöver vi inte gömma oss, vi får ha våra tänder ifred, dentabits ska ju funka! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Dui & Deco, jag kommer med detsamma! Så skönt det ska bli att slippa gömma sej. Dentabitsen fungerar säkert, men jag tycker ju inte om dom...och sen är det problem med att jag inte tuggar på baktänderna...

    SvaraRadera
  3. Jag hatar dumt vitt! *fräser* Att flytta till Dui & Deco låter som en jamande bra idé. Ska bara ta ut kompassriktningen och ladda svanskarburatorn.

    SvaraRadera
  4. Mjauu...Här är vi tydligen insnöade..Men vi ser ingen snö inne...
    Jam Kram & NoseGos ♥

    SvaraRadera