fredag 30 december 2011

Sista blogginlägget..

..för i år är det här, för i morgon är våra människor inte hemma när det nya året kommer. Det ska dom fira hos några vänner så det innebär att vi får vara hemma själva och fira... när människorna är borta dansar katterna på bordet...*svansvift* eller hur heter det?

Vår yngsta minimänniska kommer hem i morgon med den långa masken på räls och så kommer skällisen hem oxå. Sen så åker ju vår sekreterare till det tyska landet sen så nu hörs vi inte på ett tag eftersom vi tror inte att dom yngsta minimänniskorna inte kommer att hjälpa oss med bloggen.

Så *nosbuffar* vi ses nästa år vänner *tass*

12 kommentarer:

  1. Det blir hos er som hos mig ungefär, ser jag. Vi måste kämpa på och uppfostra våra människor bättre så att de håller sig hemma.
    Gott nytt år i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Ha en bra nyårsafton, som inte är läskig. *buffar*

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år, vännisar! *nosbuffar från sju klosterkatter*

    SvaraRadera
  4. Då önskar vi er ett Gott Nytt År och hoppas sekreteraren snart kommer hem från det tyska landet.

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt År! Ta tass om er.Nosbuffar

    SvaraRadera
  6. ♥-liga Gott Nytt År tassar från oss med Jam & Kram!

    SvaraRadera
  7. GOTT NYTT ÅR! Hoppas att det nya året blir riktigt, riktigt bra!

    Kurr och nosbuffar från klosterkatterna genom Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
  8. Vi firar också var för sig, matte är hos särbon och jag har checkat in på Hotell Mormor :-)
    Matte och jag önskar er en fin nyårsafton och ett riktigt mysigt, musigt, busigt och allmänt underbart nytt år!
    Tassklappar

    SvaraRadera
  9. Gott slut på det gamla året och ett riktigt Gott Nytt 2012 önskar jag o mina 2-benta er !

    SvaraRadera
  10. GOTT NYTT ÅR önskar vi er! Nospuss

    SvaraRadera
  11. Gott Nytt År allesammans! *spinner*
    TassKram Wikki

    SvaraRadera
  12. Gott Nytt År vill vi önska er alla! Kurr och burr.

    SvaraRadera