onsdag 23 november 2011

Stort framsteg

Hej - det är jag Tuffzan...

Jag måste bara jama om att - Idag har jag gjort ett jättestort tass-steg....!!!!!!!!!

Vet ni vad jag har gjort!?!?!?!?!?

Jo, jag har blivit BUREN!!! ja, ni läste rätt. Inte illa jamat va????

Nu undrar ni förstås hur det gick till (och det undrar fakt-tass-tiskt jag med....)
Jag kan jama om att jag blev övertassad själv...men helt plötsligt satt jag där i famnen på min minihusse, det var inte alls meningen, det bara blev så.

Jag satt där på golvet och han kliade mej och jag nosbuffade tillbaka och så helt plötsligt så satt jag i hans famn och han klappade på mej där i stället. Sen satt jag där hela vägen nerför trappen och in i köket. Men där blev jag rädd ända ut i morrhåren för där höll sekreteraren på att laga en massa pysande på en fyrkantig sak. Det lät så mycket att jag höll på att ja *hm* göra på mej, så jag hoppade ner och sprang upp på rummet igen. Upp i säkerheten.

8 kommentarer:

  1. Grattis Tuffzan! Nu var du allt riktigt modig! Du gillar nog din minihusse jamarmycket tror jag?

    SvaraRadera
  2. Såå modig du var! Och visst var det mysigt innan det började låta konstigt? Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Grattis Tuffzan! Synd att matte höll på med nån pysmonster som skrämde dig... Men NU vet du att det inte är sååå farligt att bli upplyft ;-)

    =^.^=

    Nosgos

    SvaraRadera
  4. Vilket stort steg för dig. Det är inte alla som gillar att bli burna så där. *imponerad*

    SvaraRadera
  5. Jamarhärligt,glad i "morrhåren" blir vi/Nospuss

    SvaraRadera
  6. wow, vad modigt av dig. Själv tycker jag inte om att bli buren, men det går an ibland. Sixten däremot älskade det, det bästa var att ligga på 2-beningens axlar och kurra. Ngt att testa ngn gång kanske?

    SvaraRadera
  7. Det var modigt av dig! Du ska se att de där tvåbenta inte är så farliga som de verkar. Lite lumpiga och dumma bara men de menar väl.
    Tass o nosbuff!

    SvaraRadera
  8. Fankattiskt modigt av dig! Jag älskar min matte över allt annat och vi har känt varandra i 13 långa år, men jag tycker ändå inte om att hon bär mig... så jag tycker att du var väldigt tapper!

    Tass från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera