söndag 27 mars 2011

Vände i dörren..

..gjorde jag idag. Först jamade jag om dörröppning, det kändes så där jättevarmt och skönt när jag låg där i fönstret. Så jag tänkte att det vore skönt med en liten sväng ut på altanen idag med. Men jamarns vad jag bedrog mej... det kände jag när min människa öppnade altandörren. Fy jamligen, det räckte med att jag var sextielva tasslängder ifrån dörren så kände jag att det var dax att krypa baklänges bortdärifrån. Det var alldeles för kallt för lilla mig... jag intog min fönsterplats istället.

4 kommentarer:

  1. Fönsterplats är att föredra när det blåser så här. *burr*

    SvaraRadera
  2. Det är det jag jamar Maya. Ni bor alldeles för långt norr i landet. Kom ner hit i stället. Här har vi strålande sol och 11 plusgrader.

    Nosgos

    SvaraRadera
  3. Varmt och skönt ska det va', annars får det faktiskt vara! Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Förstår att du frös om tassarna. Nu väntar vi på vårliga vindar så vi kan gå ut och sola oss.
    Nosegosepussar ♥

    SvaraRadera