tisdag 22 februari 2011

Utflykt till det skånska landet

igår var min människa på utflykt igen. Hon är mycket för det. Varför förstår jag inte. Jag tycker att det är bra här, precis som det är.
Hur som jam så skjutsade hon ner den yngsta minimänniska med skällis ner till det skånska landet och när hon kom hem igen så rapporterade hon om att det inte fanns så mycket vitt kvar där nere. Nästan ingenting och nästan inget kallt heller. *avis* här som vi har en massa vitt och en massa kallt fortfarande. Det är fuskigt! *mutter*

2 kommentarer:

  1. Mjaa,de där Utflykterna gör våra människor mé,fast...Nu heter de Pick-Nick ;)
    Här är det lite vitt men ☼ ida' -Skönt-

    /Jam & Kram från oss!!

    SvaraRadera
  2. Där jag bor finns inte ett dugg vitt. Än så länge. Undrar just om jag såg din människa komma förbi här? Men då hade hon väl sagt 'hej Gustav' i så fall?

    SvaraRadera