söndag 26 december 2010

Lugnt och rofyllt

idag har det varit lugna gatan här hemma så att jama.

Min människa hade läst i tidningen att dom hade nån rabatt på Media Markt så hon och ett par andra människor tog brummisen och for iväg för att handla teknik prylar som människorna tycker så mycket om.

När dom kom hem så hade dom med sej en ny mobil och en ny dator, notbok heter den visst.
Min människa tillika sekreterare surade för hon kunde visst inte köpa det hon ville, nämligen en system blixtapparat, den var slut. Jag blev naturligtvis jätteglad eftersom det hade blivit ett fasligt blixtrande då.

2 kommentarer:

  1. Jag är glad att husse inte har någon bil, för då skulle han också åka iväg och handla teknikprylar.

    Lite synd om din sekreterare som inte fick det hon ville, men jag är ju glad för din skull. Det är inte så kul att bli blixtrad hela tiden.

    SvaraRadera
  2. Låter ju tassarn's bra :)
    / Jam & Kraaaaaaam från oss....

    SvaraRadera