tisdag 28 december 2010

Grooooming...

Det är typiskt dom där människorna - idag skulle den ena skällisen bada. Den luktade visst inte så gott sa människorna. Jag tog det säkra före det osäkra och gömde mej på mitt superbraiga ställe, för jag ville då rakt inte bada.
Sen skulle skällisen blåsas med den där makapären som sprutar luft, då var jag tvungen att kolla in det, det så rätt kul ut faktiskt.
När det var klart så skulle den borstas och då var jag tvungen att vara med, för det är rätt skönt att bli borstad.
Då sa min människa att dom nog skulle "grooma" mej??????? *eh va?* ursäkta! grooma....
precis som att det inte räcker med att borsta mej *mutter*

5 kommentarer:

  1. Grooma? *blinkar förvirrat*

    SvaraRadera
  2. Det låter riktigt ruggigt. Hoppas du överlever? *orolig*

    SvaraRadera
  3. Mjauu Ok...Grooma' ! ??
    Hoppas det tassar sig bra /Jam & Kram från oss!!!

    SvaraRadera
  4. Hmm, klart man måste kolla läget, på avstånd.. Nosbuff

    SvaraRadera
  5. Sippo - exakt - Grooma!!! Det betyder "göra fin" typ
    Gustav, det är ruggigt.
    Annmi, joodå det blev bra till slut när jag fick ordna till pälsen.
    Dui & Deco, det är bäst att hålla sej på avstånd när min människa är i farten

    SvaraRadera