söndag 21 mars 2010

USCH!

Tror ni inte än att vi blev utsläpade idag, Zaga och jag.
Jo, nu skulle vi minsann få känna på "vår"vädret - vilket vår-väder????
MITT -väder ska vara torrt, varmt och skönt ska jag be att få påjama.
Men hallå - det är ju blött här ju! USCH, vad äckligt här kan jag inte gå...
hm, undrar om det går bättre här?
Nix, tänker sitta här så. På stenplattorna - där är det nästan inte blött...
HÖR NI INTE - JAG VILL INTE GÅ!*morr*
*Suck* äntligen slipper jag bli blöt om tassarna
Det är bra när det finns flera olika taxi som man kan åka. Axel-taxi eller häst&famn-taxi
Titta här så jag ser ut. Det är fruktansvärt! Nu får jag tillbringa hela dagen med att putsa min päls. En massa otäckt blött har gjort att det har fastnat en mängd olika saker i min päls.
Putsa, putsa, putsa
Putsa, putsa, putsa

7 kommentarer:

  1. Hu, var fanns det där vårvädret som du skulle få titta på? Vi håller med, det var nog mest blött ute. Tur att du kunde ta en taxi. Både hästar och människor har ju skor så då kan de gott bära på oss bartassingar. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Findus & co, just det, precis så är det vi bartassingar ska minsann inte behöva gå själva. Vi ska bli burna.

    SvaraRadera
  3. Brr, finns inte en enda anledning att gå ut idag-blött och kallt och så förstörd pälsvård på det! ibland undrar man hur de tänker våra tvåbeningar. Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Dui & Deco, exakt så är det - dom tänker inte över huvudtaget. I så fall hade jag fått ligga kvar inne i sängen och sovit min skönhetssömn istället för att få tillbringa dagen med pälsvård. Men hämnden är ljuv och det kommer att hamna en och annan pälsboll på strategiskt utvalda ställen.

    SvaraRadera
  5. *Mjauufnissar* Lite sorry,men du ser föör Härlig ut & jamar ner allt såå bra!!

    Jam & Kram från Oss!!!

    SvaraRadera
  6. Din stackare. Men jag kan jama att du inte är ensam om att bli utsläpad i tid och otid. Hoppas att du lyckades ruska av lite skräp i din människas säng. *Tass*

    SvaraRadera
  7. Annmi, härlig!? jag känner mej inte alls härlig.Jag känner mej SMUTSIG...
    Sippo, du kan vara lugn för att jag råkar ha med mej några barr på tassarna när jag ska besöka min människas säng *mutter*

    SvaraRadera