måndag 22 mars 2010

Det händer så mycket

Jag förstår inte riktigt det här.
Så fort mina människor av det manliga könet försvunnit hemifrån så började möblerna flytta omkring. Ut i köket flyttade en soffa som förut stått i stora rummet och det är väl helt tassvänligt kan jag tycka för nu har jag en liggplats i vardera änden av soffan. Jag kan liksom välja var jag vill ligga och övervaka köksbestyren.
Soffan var väl helt ok att den flyttade på sej. Det värsta är att min matplats flyttade oxå...och DET tycker jag inte om..*mutter*
Nya matplatsen
HÄR - hade jag min matplats förut och DÄR ska den vara nu med! INTE DÄR BORTA!Hörnidet...*surar*



8 kommentarer:

  1. Absolut. Matplatser ska inte flytta omkring olovandes. Matplatser ska man kunna LITA PÅ att dom befinner sig på SIN PLATS. Fast jag blir litet avundsjuk ändå, på vad mycket smarrigt du ser ut kunna smaska på.

    SvaraRadera
  2. MEN vad är det som händer? Vi undrar om det är renoveringar på G, det där med möbelflytt har inte varit ett gott tecken hos oss..Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Mycket märkligt. Är det så att möblerna förut varit nedtyngda av killarna och därför varit förhindrade att flytta omkring? Hoppas att de håller sig på samma plats ett tag nu, så att de inte stolpar omkring på egen hand under natten. Då kanske du inte hittar din matplats alls imorgon. *ryser* Matplatsen är viktig, jamar vi med eftertryck! Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Gustav, all mat är inte min som står på matplatsen. Vi delar den ju alla tre Zaga, Trazzel och jag...
    Dui & Deco, har inte hört talas om några renoveringar *nervös* Tror bara det är ett infall av möbelflytt
    Findus & co hemska tanke om matplatsen ska flytta omkring flera gånger..

    SvaraRadera
  5. hej ,maya.
    säg till matte att katter inte ska ha mat och vatten på samma ställe.
    så är det i naturen,de äter INTE i närheten utav vatten,eftersom de är rädda att kontaminera vattnet med kadavret.

    SvaraRadera
  6. Soffan låter ju Mjaysigt ♥ Men..Maten?? Förstår att du *mjauumuttrar*
    Jam & Kram från Oss!!!

    SvaraRadera
  7. Kattliv, jag ska genast jama till min människa att ändra om min matplats.
    Annmi, soffan är helt ok. Skön att ligga i och bra överblick över köket

    SvaraRadera
  8. Flytta matplatsen bara så där? Utan att fråga dig om lov? Det var de fräckaste! Nåja hoppas du fick tröstgos och godis!

    Nosbuff!

    SvaraRadera