onsdag 5 augusti 2009

Idag är det flämtvarmt

Tidigt i morse jamade jag mej till dörröppning för att bli utburen i min bur.
Det kändes redan då att det skulle bli flämtvarmt idag så jag ville passa på innan det blev för varmt. Så att man kan njuta lite oxå inte bara ligga och flämta menar jag.
Jag brukar alltid se till att få med mej min mat och vatten med ut i buren oxå för man vet ju aldrig när man blir sugen på en liten matbit mellan sovstunderna. Noga som jag är så ser jag till att gräva igen om min mat så att ingen annan ser att det finns där och försöker ta sej en munsbit av min mat.


2 kommentarer:

  1. Så smart du är att gräva ner maten. Hoppas du inte gräver ner den så bra så du tappar bort lunchen. *hehe*
    Tass.

    SvaraRadera
  2. Ingen fara Sippo, jag har en utmärkt nos som genast talar om för mej var godsakerna finns.
    *tass*

    SvaraRadera