söndag 30 augusti 2009

Nu är ordningen återställd

för ett tag alltså. Idag meddelade sekreteraren att hon skulle åka på kurs den här veckan ett par dagar igen. vilket innebär att hon kommer att vara borta ifrån mej - igen. *suckjam*

Men i det andra andetaget sa hon att sen skulle hon vara hemma hos mej och sköta om min mej och min blogg *pust*

Jag blev så glad när jag lästa alla kattentarerna på mina förra inlägg. Tyvärr är min sekreterare i tidsnöd nu när hon är borta så mycket så det blir inte någon ordning med att svara på kattentarerna så mycket som jag vill

*nospuffar* till er alla ni är ♥ -vänner allihop

3 kommentarer:

  1. Jam!
    Det är ingen ordning på min matte heller. Hon har varit bortrest. Hon har varit till Nårje jamar hon men hussen har varit hemma och skruvat färdigt i helgen. Nu vet jag vad det blev...
    Matten får vila i kväll men i morgon kväll ska jag se till att hon tassar ner lite mer.
    *Nosbuffar*

    SvaraRadera
  2. Tasar in mé Jamar & Kramar ♥....
    Hoppas du hinner mé lite Kattentarer ;)

    SvaraRadera
  3. Liza, skönt att höra att det inte bara är jag som har problem med mina människor
    Annmi, ska jama till min människa så hon kan skriva nån kattentar i alla fall

    SvaraRadera