fredag 25 januari 2013

Mamma och jag

Mamma och jag har haft mysiga idag...

Ytterligare en kall dag och vi fortsätter att vara inne, trots skällisar...vi har lärt oss var vi kan vara säkra och sen är människorna bra på att hålla sina skällisar på avstånd ifrån oss.

Jag förstår inte varför men min mamma har alltid synpunkter på min tvätt så hon måste alltid putsa till pälsen på mig. Jag tycker inte att det är nåt fel på den men det är det tydligen...enligt henne i alla fall... Typiskt mammor...tycker Zoya

4 kommentarer:

  1. Jag minns inte riktigt hur det är att ha en mamma? Det låter mysigt, tycker jag, med någon som bryr sig om en och tvättar en. Tror du också tycker det, egentligen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eh, ja visst tycker jag om det (men det kan jag ju inte riktigt erkänna) men det hörs på mitt spinnande...

      Radera
  2. Ni är så fina! Men det är lite mysigt att bli ompysslad ändå! Trevlig helg på er alla två och fyrbenta! nosbuff

    SvaraRadera