fredag 14 september 2012

Bättre och bättre

... det blir mitt sår för varje dag *glad*

Min sekreterare har sagt att fortsätter det så här så slipper jag snart fåntratten.

Men nu har jag börjat bli lite småbusig, hittar på mina egna hyss och det innetassar att jag hittar lämpliga ställen att ta av mej fåntratten på så jag kan tvätta mig ren. Idag hade jag lyckats så himla bra jag var ensam hemma så det var ingen som kunde störa mej, jag fick tvätta mej ifred!

Och jag tvättade mej så himla noga så det började nästan att blöda i såret, men jag var ju bara tvungen för människan har haft på nånting som kallas salva och ska va jättebra för sår. Nåt som är bakteriedödande så att det inte ska bli en massa gojs och sånt.

Så det blev mycket ajande och ojande när människorna kom på att jag hade tvättat såret på egen tass. Dom var tvugna att förstöra min fina tvätt och tvätta om såret med massa illaluktande saker och ha i ny salva och på med fåntratten igen. *suck* nu var det roliga slut för den här gången.

Men jag ska försöka att inte vara mera olydig för då kanske jag slipper fåntratten och får tassa ut på Mitt Område snart igen *längtar* /Zoya

1 kommentar:

  1. Så typiskt att de inte godkände din braiga tvättning, jag är säker på att du varit MYCKET noggrann!
    Håller tassarna för att du slipper tortyrtratten snart, snart!

    SvaraRadera