onsdag 17 augusti 2011

Vägrade gå in idag...

....då blev min människa lite konstig för hon trodde att det var något fel på mej...hihi.

Men jag låg bara så där jätteskönt - så varför skulle jag gå in då???

För att förtassliga det hela så måste jag berätta att jag INTE låg under mitt parasoll för där under stod min korg tom, utan jag hade tassat in i den stora gluggen och låg under altanen på den där stora trasmattan som ligger där under. Som ni kanske kommer ihåg så är det ju faktasstiskt så att skällisarna skulle egentligen bo där, men dom tyckte inte riktigt om platsen utan smet ut så då tog jag den istället, och jag tycker faktiskt att den är helt ok. Det är en jäääättestor låda därunder altanen oxå, så om det *ehum* skulle tränga på nångång och jag inte har min låda tilltasslig kan jag gå dit och gräva en grop även om jag får lite sand under klorna...

Nåjam, idag hade jag i alla fall inte lust att gå in även att det kom en massa stort blött nedfall uppifrån, jag hade tassat in under altanen och låg så skönt så jag tittade bara med ena ögat sen sov jag vidare, så min människa fick gå ut flera gånger och ropa på mej innan jag kom fram till dörren.

5 kommentarer:

  1. Låter ju inte helt fel att ligga på en trasmatta under en altan :)

    SvaraRadera
  2. Det där händer mig jätteofta. Ibland bara gillar man att vara ute, även om det inte är det bästa vädret. Då stannar jag också ute, och inte behöver man förklara varför, tycker jag. Man vet ju själv bäst vad som är bra för en.

    SvaraRadera
  3. Så skönt det lät så varför gå in om man har det bra? Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Lustigt att våra människor jämt tror att det är fel på oss om vi gör något oväntat.
    Smart att ta skällisarna plats om de ändå inte skulle använda den.

    SvaraRadera
  5. Mjauufniss lilla Maya då...
    Du hade det väldigt mysig ute då /NosePûssar från oss!

    Mjjst...Kan du gissa vår bild?

    SvaraRadera