onsdag 16 september 2009

Diskbyte

Min männsika har lite problem igen med sin bärbara säjer hon.

Så nu har min andra stora människa, den av hankön varit i stora huvudstaden och handlat. Varför man nu ska åka dit och handla?

Jo, det var visst nån outlet där så han passade på när han ändå var i stora huvudstaden och jobbade. *bah* jobba?! i ett huvud!? på en stad!? Undrar hur det ser ut och vad man gör där. Dom förstår ingenting dom där tvåbeningarna. Jobb, det är att kontrollera sitt Område och vara vaktarkatt. DET är riktigt jobb.

Jo, i alla fall så ska dom visst byta nån hård disk på den bärbara... *funderar* Hård disk? porslin? sånt som jag äter på?????? Ska dom byta porslinet. Ja, det blir ju lite enformigt att bara äta på beiga tallrikar, så inte mej emot.
Bärbar? ja, det är ju det mesta...

Jag till exempel, liten, nätt och bärbar. Det brukar dom säja i alla fall. Jag är lätt att bära på. Alldeles lealös till och med...

Ja, jam, jag förstår mej inte på dom där tvåbeningarna. Tänk om dom kunde prata kattniska istället. Då skulle det inte bli några språkförbistringar. Får nog anmäla dom till en kurs....
*tass*vänner

6 kommentarer:

  1. Det låter allvarligt det där. Hoppas det inte smittar av sig. Du får skicka dina människor på en kurs i jamiska.

    SvaraRadera
  2. Mjhm..Nää det där låter inte bra ;)
    Hoppas du mår bra Jam & Kram från oss!!!

    SvaraRadera
  3. De har så mycket konstigt för sig våra tvåbeningar. Ska du skicka dina på kattniska så kan väl mina få hänga på? Tass

    SvaraRadera
  4. Egentligen är det konstigt att tvåbeningar förstår varandra med tanke på hur konstigt de pratar. :)

    Håller med. Alla skulle tala kattninska, då hade de blivit mycket mindre problem i världen. De e ja säker på!

    SvaraRadera
  5. Bra förslag! En intensivkurs i kattniska borde verkligen ingå i grundskolan för tvåbeningarna. Vi får föra fram det på vårt nästa möte!

    SvaraRadera
  6. Hej Maya.
    Det var trevligt att bli välkommen så här. Har ju Gimlis vänner här som jag kollar runt till. Men denna adressen fanns inte så den får jag lägga till på min sida.

    Ha en skön helg.
    Nosgos

    SvaraRadera