måndag 13 februari 2012

Trazzel...

Jag förstår mej inte på människorna - här försöker jag göra minimänniskan glad och muntra upp henne på alla sätt, hon tycker livet är lite jobbigt just nu med alla läxor och prov som ska göras i den där skolan som hon går i. Därför försöker jag att göra henne lite glad...

Jag ska jama om vad jag gör.. ibland brukar jag dra ut häftstift ifrån väggen, hon brukar sätta upp bilder med dom så jag sätter tänderna i dom och drar bort dom ifrån väggen. Ibland brukar dom hamna i hennes säng eller på golvet, det uppskattar inte människan *skakar på huvudet* jag förstår inte det, det är ju en jättekul leksak ju....
Ibland brukar jag leta upp små lösa tapetbitar i rummen och dra bort dom, det uppskattar inte någon av människorna *förstår inte*. Jag tycker att det blir jättefina mönster på väggen..
Nån annan gång brukar jag riva runt i hennes papper som hon ska läsa i till sin skola, det uppskattas inte heller... *surar*.

jag tycker att jag gör allt som jag kan för att muntra upp människorna.. men inte är dom tacksamma för mina stora ansträngningar...

otacksamma är dom *mutter*

4 kommentarer:

  1. *Fniss*
    så gör vi oxå här hemma ibland.
    drar ner saker på golvet som inte matte uppskattar, förstår inte det.
    vi vill ju städa hr hemma och göra fint, men det tycker inte matte.

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst är det dålig stil att människorna inte uppskattar vad vi gör för dom.

      Radera
  2. Så trist att dina dekorationer på väggarna inte uppskattas. Rasmus har stött på samma trångsynta inställning hos matte, tyvärr. Det är väl tjusigt med lite tapetmosaik? Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag tycker att dom ska vara tacksamma för att vi hjälper till och dekorerar

      Radera