lördag 1 januari 2011

Gääsp...

idag är jag trött! Det var ju fest igår, när det nya året kom. Vi hade som jag tidigare jamat gäster här och vi åt en god fläskfilé.

Min människa var lite orolig för en av gästerna var lite kattlergisk så vi katter hade stränga order om att inte vara fööör närgångna. Men det är ju lite svårt när man gärna vill bekanta sej med alla gästerna...

Det blev sent oxå. Jättesent, för dom var tvungna att springa ut mitt i natten och smälla en massa smällare. Typiskt människor att förstöra nattfriden så där...*mutter* jag hade ju precis somnat mätt i magen...

4 kommentarer:

  1. Idag är en riktigt slö dag..Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Hur kan man vara allergisk mot oss katter som är så snälla? Stackars den människan som inte kan bo med oss kissar.

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra tassad Nyår trots allt...
    Vi jamar Gooo fortsättning på 2011

    SvaraRadera
  4. Att de inte tänkte på att du ville sova. Det där smällandet höll de på med här också. Jättekonstigt. Hoppas att du kunde somna om sedan. Kurr och burr.

    SvaraRadera