torsdag 30 juli 2009

Åskar har hälsat på igen...

Jaha, idag var det dax igen för Åskar att komma och hälsa på.
Trots upprepade jamningar från mej så lyssnar han inte. *mutter*

Jag har inte kunnat vara ute i min bur på nästan hela dagen, utan tillbringat tiden på altanen.

Jag gjorde ju ett tappert försök i morse att vara ute men till min fasa så fick jag något blött i pälsen och ännu värre det droppade in i öronen.
Ja, det är inte så dumt det heller för jag behöver inte oroa mej för att bli blöt i pälsen.
Jag måste bara få jama om att den där Trazzel är en smula galen, som jag tidigare haft mina aningar om. Idag när min människa kom ner till dom där stora fyrbeningarnas hus (dom har ett alldeles eget...) *fnys*
Jag ska däremot tvingas dela mitt hus med tvåbeningarna...*muttrar avundsjukt*
Ja, i alla fall - så vem sitter där på en sån där stor fyrbeningsrygg om inte Trazzel... Hon kanske kontrollerade bandaget på den där fyrbeningen? Det var ju han som varit på det stora plåsterhuset långt borta. Hon är konstig hon, den där Trazzeltussen...


2 kommentarer:

  1. Här har det ramlat ner massa blött med. *suckar* Men vilken tokig misse Trazzel är. Du får förklara att det inte går att lita på de där stora fyrbeningarna. Husse säger att dom brukade stjäla hans godis och fisa på honom...

    SvaraRadera
  2. Jag ska genast jama till Trazzel att dom är opålitliga. Dom brukar stjäla tvåbeningarnas glassar oxå, det är visst populärt.

    SvaraRadera