torsdag 28 maj 2009

Lite busig idag

Idag har jag haft kli i benen. Det blir så tröttsamt att bara ligga stilla och hålla min människa sällskap. Nog för att jag tycker att det är skönt att ligga stilla - men - INTE HELA TIDEN..


Därför har jag drabbats av kli i benen och det enda som hjälpte mot det var att springa upp och ner i huset och dra ihop alla mattor jag kunde hitta. Dessutom jagade jag Trazzelbusen för en gångs skull, inte hon som jagade mej. Det tyckte jag var bra.

Sen skulle hon jaga mej men då fräste jag tillbaka till henne, nån måtta får det vara på dumheterna.*hrmpf*


Jag passade på att klättra i flugfönstret oxå, då blev inte matte så glad för det blev stora hål i nätet så nu kan flugorna komma in. Men det tycker jag är bra för då kan jag jaga dom härinne oxå... hoppa upp på fönsterbrädorna sen kan inte jag rå för att dom där dumma människorna har ställt en massa krukor där med blommor i.... fönsterbrädan är till för att sitta på! eller ligga och sola sej på!




Trazzelbusen sin vana trogen gör balansövningar och klättrar i ett träd. Hon har ingen koll på om grenarna bär henne eller inte...


Ack ja, de små liven...


När ska dom lära sej?


Annars så har livet varit rätt stillsamt för mej. Matte ligger mest med datorn och kuckilurar och ja, jag ligger här bredvid igen tar det lite lugnt nu när klit har gått över för stunden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar