torsdag 14 juni 2012

Gympapass


Igår kväll fick vi storfrämmat!


Åskar var och hälsade på - han var lite upprörd kan jag jama och efter sig lämnade han en sån här fin regnbåge.








Idag har det varit vilodag här hemma.

Ja, förutom att jag har gjort en del gymntassiska övningar förstås.

Det är viktigt att hålla lederna igång så här på ålderns höst...

Strääääck på tassen, huvud och rygg....



... och ner med tassen, böj på huvet åt höger sida

















och sen åt vänster...










...strääääck på bakbenen 1,2,3









... efter allt gymntassiserande så måste jag tvätta pälsen lite...
man blir ju liksom lite svettig...
Oooopps, tänkte inte på att en del bilder kanske är av lite opassande karaktär. Hoppas att ni har övertassande med det hälsar Mizzan

4 kommentarer:

  1. Tror vi kör litet lika träningspass, du och jag! Väl senioranpassat. Det är verkligen viktigt att hålla sig i form. Och ren och fräsch!
    Men den där Åskar kan hålla sig hemma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kanske kunde bilda en seniorgrupp med lite lagom gymtasspass för oss.
      Jag håller med om att Åskar kan hålla sej borta ifrån oss. Det är väldigt onödigt att han kommer på besök

      Radera
  2. Du är så söt på alla bilder, väl avvägd gympa tycker vi! Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Mjausan, så ni har haft främmande av Åskar, det har inte vi haft. Hoppas han håller sig på tassande fot hemma hos sig, *Fniss*

    Tass tass

    Förresten, har ni oxå sett att blogg.se har blivit upptasserat?
    Vi höll inte på att hitta när vi gick in där man tassar inlägg, suckjam

    Tass tass

    SvaraRadera