söndag 29 januari 2012

Nytagna bilder....



Hej, det är jag - Zaga som ligger här på soffkarmen och myser och jag är inte själv som ni ser på den andra bilden här nedanför...

Det här är min favvo-plats på soffan










... här ser ni oss...

Först ligger jag, Zaga, alltså, sen ligger min mamma Zoya i mitten och längst bort ligger min mormor Mizzan.

Undrar om det är släktdrag hos oss? att ligga så här på soffan och mysa....??





Här är en bild från ett annat håll i rummet på oss och och där i den röda fåtöljen ligger det en svart sak till, nämligen Trazzel, hon är inte alls så förtjust i att ligga på soffkarmen som vi är... Hon ligger hellre i fåtöljen.







10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack, ja, det är jättemysigt är att ligga där

      Radera
  2. Tass tass
    vi tassar in här från Sippos blogg
    Kanske vi oxå kan bli blogg-kompisar?
    Mjau från:

    Mimmi
    Chicko
    Tarzan
    Sessan

    Ps
    ni ser ju riktigt fina ut

    SvaraRadera
    Svar
    1. självklart kan vi bli bloggkompisar. Vi ska tassa över och hälsa på er en dag.

      Radera
  3. När soffkarmen är sådär mjuk och välstoppad, måste det vara hur mysigt som helst att ligga där. Klart att du, mamma och mormor har berättat det för varandra! :) Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sch, det är klart att vi jamar lite tyst till varandra om vad som är mysigt och bra....

      Radera
  4. Jamarn's så fin ni bor & så söta/Nospussar från oss i ☼

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annmi, själva tänker vi inte på hur vi bor ju

      Radera
  5. Mysbilder! Kul att se 4 av er på samma bild :)
    Synd att inte Tuffzan var med på bilden också...

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst är det synd att inte Tuffzan vill vara med på bild. Men hon kommer ju inte ner så ofta till oss och hälsar på

      Radera