fredag 1 januari 2010

Vilken bra dag

*slick om nosen* idag har det varit en bra dag. Ja, gårkvällen oxå.
Det vankades god mat igår - kräkor *ehum* kräftor menar jag förstås *slurp* det är gott det
Vilka godingar...
Inte nog med det, jag blev bjuden på rester idag - ankleverpastej. *Mums* det var en alldeles delikat måltid. Jag hoppas att dom resterna räcker lääänge.
Slick, slick, slurp
När jag ätit så mycket så blev jag allt väldigt törstig. Och här är bildbeviset att jag dricker ifrån bubblan
Mina människor har gjort en så fin islykta och jag tyckte att ni kunde få se den

6 kommentarer:

  1. Vi tycker människor har så konstiga namn på sin mat. "Rester" kan visst va´ väldigt många olika rätter? Dina rester såg hur som helst väldigt smaskiga ut. Kul att du har kommit på bättre tass med bubblan. Kurr

    SvaraRadera
  2. Mjauuuarn's myysigt ♥ ***Gott Nytt 2010***

    SvaraRadera
  3. tass!
    fin lykta och fin fontän..
    nej skaldjur aktar vi oss för..
    /tass

    SvaraRadera
  4. Vilket lyx! Jag har aldrig fått smaka kräkor eller sån där leverpastej. *avundsjuk*
    Måste jama att du är en jätteduktig kisse som dricker från bubblan. Min fästmö vägrade att dricka från den och fick en egen skål istället.

    SvaraRadera
  5. Riktig fest! Särskilt pastejen tror vi! Fin lykta matte har gjort! Nosbuff

    SvaraRadera
  6. Visst är det gott med rester. Och som jamat så har jag förstått att "rester" kan va olika sorters mat. *nosbuffar* till er alla

    SvaraRadera