torsdag 24 november 2011

Tokiga!!!

Jama om katt-a-strof!! nu har mina människor fått spelet....
Ja, alltså på riktigt...

Nu sitter dom här hela kvällarna med sina ajjjfååånar och wödfjudar... *tassen över ögonen* människor... och så osar det om deras munnar för dom får bara fel bokstäver hela tiden som inte går att göra några ord av... tänk så mycket bättre vi har det 3 bokstäver J A M sen är det bra med det...

Fast vi klagar inte för de sitter ju still och vi vet var dom är, så vi kan ligga där lugnt och stilla i knät och gosa, nosbuffa och bli klappade....hälsar Mizzan som är en riktig knäkatt

6 kommentarer:

  1. Ni är inte ensamma, kan jag jama. Det är likadant här...

    SvaraRadera
  2. Samma här, och jag njuter varenda sekund husse ligger i soffan och funderar på kuriga ord...

    SvaraRadera
  3. Tänk att alla mattar och hussar (nästan) håller på med sina ajfån.
    Vilken tur att matte inte har nån... Fast hon är jätteavis...
    Hon leker med ord ensam och korsord kan man ligga på *fniss*

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Jag är glad över att vår husse inte börjat med det där - än. Men han håller ändå på att pilla på sin telefon hela tiden. *suckar*

    SvaraRadera
  5. Det är likadant hos oss "Suck" men som jamat man kan ju alltid gosa. Nosbuff

    SvaraRadera
  6. Helt rätt. JAM och KURR hade räckt tycker jag.

    Matte gör lika dant med sin Ändråid.

    Nosgos

    SvaraRadera