torsdag 13 oktober 2011

Min lata människa....

*mutter* här har min människa hållit på med blixtapparaten i flera dagar och fotat, jag trodde ju förstås att hon skulle lägga upp lite nya bilder i min blogg, men ser ni några eller??? nejdå...

Hon har inte orkat...säjer hon...*mutter*
hur jobbigt kan det vara på en skala 1 - 10 att lägga upp bilder här??
Ja, förstås om det där inte-r-nätet inte fungerar så blir det ju jobbigt. Min ena människa, den av hankön, ringde till något tele-fån bolag och dom kunde tala om att modemet,( ja, vi bor på landet och har sånt där modem fortfarande, vi bor för långt ifrån säjer tele-fånbolaget...)
hade kopplat ifrån över 1600 gånger på några dagar... och DÅ blir det jobbigt....

Men hoppas jag att det kan komma in lite nya bilder på bloggen nån dag i alla fall...

5 kommentarer:

  1. usch vad jobbigt när inte det där nätet fungerar. Vi ser fram emot nya bilder.nosbuff

    SvaraRadera
  2. Sånt där förstår jag mig inte riktigt på, men matte suckade medlidsamt när hon läste det. När hon bodde i norra landet hade hon det visst så också. Så hon känner för er.

    SvaraRadera
  3. Trist när modem kopplar ifrån jämt och ständigt. Vi bor också på vischan och matte surfar trådlöst, men hon har tur.
    Sedan hon har fått en ny makapär som hon sticker in i datorn har det inte hänt. Med den gamla satt hon och svor heeela tiden.
    Vi hoppas att det löser sig, för vi vill gärna se nya bilder på dig och dina kompisar!

    =^.^=

    Nosbuffar

    SvaraRadera
  4. Mjaa,det kan vara lite struligt ibland/Jam & Kram från oss som ser fram emot bilderna!

    SvaraRadera
  5. Åh så trist. Kan ni skicka lite spinnhealing till det där modemet så att det inte håller på och bråkar hela tiden.

    Vill ju se vackra fina bilder på vår Maya.

    Nosgos

    SvaraRadera