måndag 5 september 2011

Dett är oordning ...

... för nu packas det för fullt här hemma. Ett helt rum är nästan nerpackat...

Nu undrar ni förstås vad som är pågång här hemma den här gången och det kan jag jama under på för det har jag tassat runt och undrat med. Men till slut så fick jag ner min människa så jag kunde jama med henne om vad som står på.

Hon talade om för mej att det är den stora minimänniskan som ska flytta hemifrån och hon ska ta med sej en utav dom stoooora fyrfotingarna oxå. Inte nog med det, hon ska flytta till det Tyska landet!!! jag ser fram emot att få hem leveranser med den goda leverkorven, lite härlig torkad rökt skinka och sånt gott!

*nosbuffar*

8 kommentarer:

  1. Du skojar! Får dina familjemedlemmar flytta hemifrån???!!!! OK, till Tyska landet och hämta hem leverkorv till dig, det är väl i och för sig OK. Om de kommer hem med leverkorven ofta!
    nosgos å gottisar
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
  2. Det var långt bort din minimänniska skulle flytta. Nåjam, hoppas att det kan uppvägas av att du får en leverantör av tyska delikattesser? Kurr och burr.

    SvaraRadera
  3. Det var stora nyheter! Litet dumt förstås att det försvinner några händer som kan klappa dig, men hon kommer väl hem ibland. Och då förhoppningsfullt med både leverkorv och annat godis som finns där nere i tyska landet!

    SvaraRadera
  4. Tråkiga att ena stora minisen ska flytta men det låter ju lovande med det Tyska landet och korven,Nosbuff

    SvaraRadera
  5. Jasså, ni får också en egen leverantör av leverkorv och annat smaskens, precis som Gustav... Så avis vi blir!

    =^.^=

    Nosbuffar

    SvaraRadera
  6. Mjauu,flytt till Tyskland...
    Mummsigt med Leverkorv :)
    /NosePûssar!

    SvaraRadera
  7. Hoppas packningen gått bra ;)
    Nu finns ni i bloggen/Jam & Kram

    SvaraRadera
  8. Hej Maya
    Äntligen hittade jag din blogg igen och kunde lägga till i min vänner-länklista som försvann när jag bytte bloggvärd...
    NosPuss Wikki

    SvaraRadera