söndag 25 september 2011

Jag har stulit!!!

åh, jag skäms verkligen *tass över ögonen*...men jag kunde bara inte låta bli....*slokar morrhåren*. Jag är en tjuv...säjer min människa...*

Min människa hade ställt fram en bunke med köttfärs på bänken - ohhhh det luktade så gott, jag var bara tvungen att hoppa upp och lukta riktigt nära för att riktigt kunna ta in aromen *mmmm*.
Sen kunde jag inte låta bli utan var tvungen att ta en liiiiiten tugga, bara en liiiiten......och så en till och en till och en till..... till slut hade jag *rap* tagit ganka många tuggor, bara så där....

Bäst som jag stod där och smaskade så kom min människa ut i köket och tog mig på bar gärning så att jama....

7 kommentarer:

  1. Det luktar ju så ljuvligt så att det är svårt att låta bli... Förresten räckte det säkert till de andra ändå! Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Nä men Maya då !!
    Har du stulit köttfärs ??
    Hoppas din matte inte blev alltför arg på dig !

    SvaraRadera
  3. Tillfället gör tjuven, sägs det.
    Vi tycker nog att det var lite din människas fel, för vilken kisse kan låta bli att smaka på köttfärs som bara ligger där utan uppsikt???

    =^.^=

    Nosgos

    SvaraRadera
  4. Mhé Maja då *mjauufniss*
    /NosePûssar till lilla tjuven!

    SvaraRadera
  5. Nämen Maya då! *blink* Fast vem kan motstå köttfärs som bara står så där utan ägare?

    SvaraRadera
  6. Men Maya då. Men iofs så jamaste ju att bra katt reder sig själv. Om ingen serverade dig köttfärs, så fick du ju ta och servera dig själv ju.

    Hoppas det var gott. :)

    Nosgos

    SvaraRadera
  7. Vi tycker inte alls att du är någon tjuv.Står det framme sådär så är det väl mening att man ska äta? Nosbuff

    SvaraRadera