onsdag 2 mars 2011

mjaumjauuuu...tro inte det du...

ha, där fick du!
Tro inte att du kan få plåta mej inte...

Ser ni så himla duktig jag har blivit på att hålla mej gömd, min människa hon springer runt där med sin blixapparat och ska fånga mej på bild, men se det skiter sej hela tiden för henne och jag tycker det är så himla bra!
Ingen bild här och ingen bild där.....*tassen över munnen så hon inte ser att jag ler*

Nu är min människa ännu mera angelägen om att ta bilder med den där blixtmojängen för Pumas människa har lagt upp en lektion i hur man blixtrar utan blixt....men - jag tänker inte fastna på bild *hehe*

6 kommentarer:

  1. Du är duktig du som lyckas klara dig undan kameran. Själv åker jag oftast dit har jag märkt. Håll dig inte borta så länge bara att vi glömmer bort hur du ser ut.

    SvaraRadera
  2. Sippo, man måste ju sätta ner tassen och visa vem som bestämmer...

    SvaraRadera
  3. pricksis!!!!

    Maurice & Kajsa *nickar

    SvaraRadera
  4. Jag var ju också arg på blixtapparaten idag, även om min matte inte använder blixt längre. Men apparaten var jag sur på.
    Du är ju expert på att hålla dig undan ser jag. Bravo!

    SvaraRadera
  5. Mjaa,fast..vi vill gärna se foto på sötaste dig ♥...

    Fast *mjaufnissar* lite för vi kan nästan se din matte springa,krypa omkring mé Blixtisen i högsta hugg & precis när hon tror det blir ett foto så...tassar du iväg ;)

    /Jam & Kram från oss!!

    SvaraRadera
  6. Fniss. :) Så duktig du är på att hålla dig undan! Hur gör du? Har du fixat kattoflage så att din människa inte ser dig och tror att det är en kudde hon ser?

    Nosgos

    SvaraRadera