torsdag 3 mars 2011

Hemlis..

*viskar* Sshhhh vet ni vad jag har gjort idag ??? busat!!! *fniss*

Först så har jag - slickat ur smörbyttan på bordet - när tvåbeningen vände bort huvudet och tittade på tv ett ögonlock.... det skulle ju inte ha upp -s -kattats om tvåbeningen kommit på mej...

Sen har jag busat med nykomlingen, jagat henne så hon sprang ned till nedervåningen och sen var jag tvungen att visa henne vägen upp igen och naturligtvis så skulle det va lite fart under tassarna. Jag förstår inte varför hon inte uppskattade min busjakt för hon fräste åt mej hela tiden. Otacksam var vad hon var, jag ville ju bara busa lite med henne *svansknyck* - Men det är klart - hon förstår ju inte det där med bus så bra, för hon har ju inte fått busa i sitt hemlösa tillstånd.....*tänker*

6 kommentarer:

  1. Jag tycker att att det låter som busbra bus, precis lagom. Smör är ju smaskigt, och varför skulle inte du få smaka? Tvåbeningarna äter ju av det?
    Att jaga nykomlingen...hon behöver nog lära sig sig den leken. Fast jag är litet tveksam. Min erfarenhet är att somliga aldrig lär sig...

    SvaraRadera
  2. Slicka ur smörbyttan är inte bus - det är en kattlig rättighet (fast hur man skall få människor att förstå det... det är en fråga som det borde forskas i tycker vi).

    Hoppas att nykomlingen har kommit över ditt busstreck nu. Ge henne en tröstebuff från oss!

    buff, gos å kurr
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
  3. Här finns det minsann ingen smörbytta att slicka i :(
    Åh ingen nykomling att busa med heller :(
    Fast det går att få rätt bra fart på matte :)

    SvaraRadera
  4. Smörbyttan är mums! Fast vi brukar också försöka när matte inte ser. Det blir så livat annars. Hoppas att nykomlingen lär sig att du bara vill busa och att det är på skoj. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  5. Nämen har du varit lite busig Maya? Ibland får faktiskt även jag lite busryck. Men det var ju lite synd att nykomligen inte gillade buset. Du får kanske ta och lära henne hur man gör.

    SvaraRadera
  6. *mjauuufniss*

    / NosPûss!!

    SvaraRadera