lördag 22 januari 2011

Lite trött

Det är egentligen rätt så jobbigt när det är helg. För då är alla människorna hemma och stör mej på antingen ena eller andra sättet. Man får liksom aldrig vara ifred.

Är dom inte ute och springer med snabeldraken så blöter dom ner golvet för mej *mutter* eller det allra värsta tänkbara. DOM BÄDDAR SÄNGEN!!!
Gör dom det då måste jag resolut bädda om alltihop för annars kan jag inte sova där - och det tar ett bra tag innan jag får det som jag vill.

Nä, jag har kommit fram till att jag tycker mycket bättre om dom veckodagar när dom är på sitt så kallade jobb eller skola för då får jag ha huset för mej själv utan störande inslag.

3 kommentarer:

  1. Det kan bli lite för mycket av det goda ibland. Att börja bädda när man ligger där och myser, är ju rätt fräckt.

    SvaraRadera
  2. Det har vi inte tänkt på..men när de är hemma så får man ju mer gos och så..men vi kan hoppa över snabeldraken. Nosbuff

    SvaraRadera
  3. *Mjauuthihii* Inte lätt ;)

    / Jam Kram & NoseGos från oss


    Passar på att Jama oxå - Hoppas de e Ok att vi lagt följetassar & inte länk från vår blogg?! -

    SvaraRadera