torsdag 23 december 2010

nu är dom tokiga

Nu förstår jag varför det har varit ett sånt hallå hemma. Människorna har sprungit omkring med sugdraken och blött ner golven och nu har dom tagit en ett träd utifrån och hängt i en massa kulor och glitter. Inte mej emot för det är roligt med det. Ja, kulor och glitter alltså. Sen har dom lagt en massa paket under granen som det är mycket snören på som man kan dra i och leka med.
Men det bästa av allt, dom har gjort en alldeles underbart god skinka som jag har provsmakat och den är super god.
I morgon kommer visst julen på besök så då måste man vara snäll om man ska få nåt av dom där paketen under granen...
Jag har redan kollat och det står mitt namn på ett paket i alla fall....

5 kommentarer:

  1. Åååh, så fint med den gran! Önskar vi också hade en, fast matte mumlar visst något om klätterställning och klösträd? Skinka är jättesmaskigt. *slickar nosarna* Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Visst ska det bli spännande när julen kommer, det tycker jag med. Bra att du också får ett paket! Men du har förstås varit jättesnäll, det kan jag intyga!
    Jag väntar också ivrigt på att äntligen få öppna mitt paket...*biter på klorna*

    SvaraRadera
  3. Findus & co, va? får ni inte nån gran? det är klart att ni ska få ha det....
    Gustav, va spännande undrar vad det kan vara i ditt paket? Leverkorv kanske??

    SvaraRadera
  4. Så spännande med ett eget paket. Du måste jama om vad det var du fick.

    SvaraRadera
  5. *Mjauuthihii* Som här ung ;)
    Goooo' Jul Jam & Kram från oss........

    SvaraRadera