torsdag 25 november 2010

Visitkort


Jag kunde ju inte låta bli än att bli lite nyfiken i alla fall.
Alla andra går ju och kollar in i skåpet så jag är tvungen att kontrollera jag med.
Det är utan tvekan något konstigt som pågår här...
Det luktar konstigt och det låter konstigt...
hmm...



Det luktar konstigt här oxå... *sniff* *sniff*
Hallååå? är det nån där...??
I så fall kan du kommar fram och hälsa på mej... jag tycker det är lite oförskämt att bara stryka omkring så där...
Det här har min människa hittat och hon påstår att det är bevis för att det finns nån inkräktare här. Hon kallar det visst för att lämna sitt visitkort. Inte för att jag tycker att det ser ut som något kort precis...
Nån är det i alla fall som inte är välkommen och som ska hittas till vilket pris som helst säjer hon.
Sen påstår hon att VI är dåliga på vårt jobb....*bah*.
Jag är då ingen anställd precis - det är ju jag som äger det här stället och hon har fått lov att bo här. Så jag undrar vem som är dålig på sitt jobb... *mutter*

4 kommentarer:

  1. Storsint av dig att gå med på att undersöka skåpet, trots din människas klagomål. Klart det är DITT hus! Vems skulle det annars vara? *förvånade* Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Men jama om fräckt att smyga runt i din bostad så där utan att hälsa. Det är kanske det beryktade skåpmonstret som dykt upp hos dig.

    Håller tassarna för att du lyckas få tag i inkräktaren och banka lite vett i skallen på honom.

    SvaraRadera
  3. Mjhm....Inkräktare vill man ju inte ha :(
    Söt du é när du tassar /Jam & Kram från oss i snön..............

    SvaraRadera
  4. Det är ingen hyfs och fason på den där gästen, h*n får väl komma ut och hälsa så kan ni ta emot på bästa sätt! Nosbuff

    SvaraRadera