fredag 12 november 2010

Dålig service..

I morse var jag på lite dåligt humör. Jag vet inte varför för jag hade sovit gott. Inte blivit störd av någon av mina kompisar eller mina människar.
Först ville jag inte äta heller för om jag ska vara ärlig så är jag väldigt orolig för vår vän Gustav som är på sjukhuset och inte mår bra. Vi har mist så många vänner här på bloggen i år så det får räcka nu.

Hur som jam så parkerade jag mig ovanpå hennes hink med tvättmedel i inne på toaletten och där låg jag och surade både länge och väl. jag gav mej inte ens tillkänna när de ropade på mej.

Så de fick gå och leta efter mej när de skulle åka till sina så kallade jobb. Men då hoppade jag upp ovanpå tvättmaskinen, där handdukarna är så de kunde inte komma åt mej. *mutter*

I kväll serverades vi katter räkor av våra människor. Men jag ville inte ha några. För det första så fick de andra kompisarna sina räkor före mej och då blev jag ännu surare. Min människa kunde ju ha väckt mej först... *mummel*

3 kommentarer:

  1. Vissa dagar kan man lika gärna sova prexis hela da´n och när inte ens räkor kan få en att må bättre då är det illa. Vi är också jätteoroliga för Gustav. Vi håller tassarna för att det går bra. Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Mjaaa,dessa människor.....

    /Jam & Kram från oss!!!

    SvaraRadera
  3. Vi är alla lite oroliga för vår vän. Men försök att tugga i dig en smaskig räka, så känns det kanske bättre.

    SvaraRadera