måndag 13 september 2010

Dumma måbil!

Min människas måbil är konstig! först säjer den att den inte kan publicera och då skriver min människa ett nytt inlägg och vad händer!? jo, då har den redan publicerat det första inlägget så helt plötsligt blir det två...konstigt...

Hur som jam - så här helgen varit så där alldeles lagom. Jag har varit ute i den stoooora buren och tassat omkring. Sen har jag varit ute och rastat mina människor. Dom behöver ju komma ut och se sej omkring i sitt Område annars håller dom bara till i sitt växthus och i dom stora fyrbeningarnas hus. Det tycker jag inte passar sej så jag brukar ta ut dom ibland så att dom ska få se lite annat.

Vi har till och med varit ute och plockat katt-a-reller. Dom är stora och gula. Min människa påstår att dom är jättegoda, men jag kan inte riktigt hålla med om det... föredrar tonfisken..

6 kommentarer:

  1. Det är så trist när saker krånglar. Det känns väldans onödigt att behöva göra allting två gånger. Spännande med katt-areller. De låter hemskt goda på namnet, fast skenet kan bedra förstås. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Husse har ibland samma problem med sin måbil. Då svär han och skäller ut måbilen. Snällt av dig att rasta dina människor så de inte växer fast i det där växthuset.

    SvaraRadera
  3. Findus & co, visst är det onödigt att göra saker två gånger! Katt-a-rellerna var inte goda kan jag jama...ja, jag tycker inte det alltså
    Sippo,människor är underliga figurer. Precis som om det skulle gå bättre att skälla och svära. Det osar bara bränt och inte går det bättre för det.

    SvaraRadera
  4. Trist när det kattrasslar...
    Men ååååå...Kattareller - DET tycker matte om -

    /Jam Kram & NoseGos från oss!!!

    SvaraRadera
  5. Du verkar ha haft en bra helg! Klokt av dig att ta ut dina människor på promenad. Matte blev alldeles till sig när vi började prata om kattareller. Konstiga de är! Nosbuff

    SvaraRadera
  6. Hyggligt av dig att ta ut dina människor, de behöver alltid vidga sina vyer.
    Kattareller har jag aldrig sett ute. Min matte plockar sina i frysen, och dom har jag aldrig smakat. Jamar du att dom inte är goda, tror jag inte jag bryr mig heller.

    SvaraRadera