onsdag 9 juni 2010

stora nippran

så här är det, nu är den där dagen student nära, men först kommer nånting som heter avslutning för dom andra mindre tvåbeningarna. Det är oxå viktigt och får absolut inte missas.

Min människa börjar få stora nippran tycker jag. För nu ska här städas, vilket jag anser vara helt onödigt eftersom Zaga och jag håller på med det när människorna är borta. Vi flyttar på mattorna till bättre ställen, en blomkruka hit och en dit osv, men det tycks inte uppskattas av människan. Otacksamt! *mutter*
Nu hörde jag nånting om att sugdraken skulle luftas i morgon så det är bäst att ta sin tillflykt till det braiga gömstället som min människa inte har lyckats hitta än.

Nä nu måste jag sticka! *tass*

5 kommentarer:

  1. Vad snälla ni är som hjälper era människor med städningen! Oftast hittar ju vi katter mycket bättre platser för mattor än våra mattar och hussar. Att er städning inte blir uppskattad är väl typiskt. Fy och fräs för snabeldraken! Du måste hålla koll så att du hinner gömma dig i god tid.Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Det låter som ni har ett par livade dagar framför er med både Sugdraken och mycket folk. Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Jag fattar inte alls varför dom inte överlåter all städning på er? För det verkar ju inte som om dom gillar att städa, precis. Du och Zaga har dagarna på er, och säkert fixar ni alltihop galant! Tass!

    SvaraRadera
  4. Nåja då är de snart över nu med studentrandet. De e rätt skönt får ja jama. Matte skall gå på studentrande i morgon.

    Får jama att du får spara kattgräs att stoppa i öronen i morgon Maya. De där studentrandet innebär att en massa finklädda studentrare skriker så högt de kan och har brummisar som tutar i ett.

    SvaraRadera