lördag 19 juni 2010

jag har varit på bröllop...

idag har det varit en viktig dag, har jag hört. Och ja, visst har det varit det, fast jag har inte varit ute för det har inte varit så skönt väder. Så så där jätteviktig vet jag inte om den har varit ur det perspektivet...

Men jag har förstått att det är för nån annan sak som det är en viktig dag. Det har varit bröllop i stora huvudstaden.

Fast jag tyckte inte att det var nån mening med att åka dit till stora huvudstaden, utan jag tittade på den fyrkantiga burken istället.

Den där långa svansen som flickan hade och drog efter sej tror jag skulle fungera alldeles utmärkt att leka med...

4 kommentarer:

  1. Vi var också med! Håller med om att den där långa vita saken nog är utmärkt att leka med!Det pratas om en massa gott att äta också, havskräfta och kalv och sån´t, undrar när det dukas fram här! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Ska genast postera mej vid matskålen! *slick om nosen*. Sådana godsaker vill jag inte missa.

    SvaraRadera
  3. Hm, vi missade allting. Husse vägrade nämligen titta på "spektaklet" som han sa.

    SvaraRadera
  4. Vi har inte tittat på TV, men den där långa svansen hade nog varit skojig att se. Och leka med! *hihi* Allt hade nog bara blivit lite trivsammare om ett gäng lekfulla kissar fått jaga svansen i kyrkan, tror vi. Kurr och burr.

    SvaraRadera