lördag 1 maj 2010

Datanördar

Jag har konstass-terat att det finns gott om datanördar i min familj och ändå har dom inte tid att hjälpa mej efter ordning med min blogg. Inte undra på att jag är lite muttrig emellanåt.

Nu har han av det manliga könet oxå börjat med datorer. Han påstår att han letar bil! Hur i hela tasslunda kan han hitta en bil i datorn.... det är jag dagens största lögn. Dom brummisarna jag har sett är i alla fall mycket större än att dom kan rymmas i den där datorn...

Jaa, jag upphör aldrig att förvånas över människan....

5 kommentarer:

  1. Klart att han inte kan lura en smart kisse som dig, Maya! Inte ryms väl en bil i datorn. *fnys* Inte ens om man letar bilen, för att man glömt var man parkerat den, kan väl en dator vara stor nog för att skymma sikten? Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Visst är de konstiga? Tydligen finns allt i datorn? Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Mjaa,de e inte lätt!
    Jam & Kram från oss i härliga Vår ☼

    SvaraRadera
  4. I bland undrar man hur de tänker tvåbeningarna. Matte letar efter en lillebror i datorn.

    Men de e klart kan man hitta en brummis kan man väl hitta en lillebror antar ja.

    Föreslår att du tar ett allvarligt jam med din tvåbening.

    Hur mår din matte nu förresten?

    SvaraRadera
  5. Det är hur skumt som helst, för min lillhusse påstår att han köpt ett HUS i datorn! Va??!! *fattar inget*

    SvaraRadera