söndag 21 mars 2010

något konstigt

Imorse rådde febril verksamhet i huset. Ja, jag tyckte ju det var bra för då slapp jag vänta så länge på min mat som jag brukar annars få göra på helgen.

Självklart undrade jag lite försynt vad som var på färde och efter en stunds efterforskande i olika väskor så kom jag fram till att det var dax för en ny sån där fjällenresa...

Men det verkade som om det var några andra i huset som skulle åka den här gången. Min sekreterare låg nämligen kvar i sängen. Det kontrollerade jag för säkerhetstass en x-tra gång.
Det verkade som om tvåbeningarna av det manliga könet skulle åka den här gången. Det innebär att vi nu bara är tjejer hemma....undrar vad vi ska hitta på då?

6 kommentarer:

  1. När hanarna är borta dansar honorna på bordet. Du matte kan svänga era lurviga på köksbordet och käka glass och grädde hela kvällen. Så kan ni titta på tv, cats in the city, eller nåt.

    SvaraRadera
  2. Bra att få frukost tidigt! Det där med sovmornar är överskattat. I alla fall för människor. OSS ska de inte störa när vi sover. Så nu ska det resas ännu mera? Bara det inte kommer nya flunsor på besök. Tjejliga, det låter lite mysigt. Passa på att lyxa till det lite. Rosa mat som räkor och leverpastej. Tassen!

    SvaraRadera
  3. Sippo, vilken bra idé - grädde och glass *slick om nosen* jag längtar redan
    Findus & co, Håller med er sovmornar är verkligen överskattat för människor..leverpastej och räkor är heller inte fy skam...

    SvaraRadera
  4. Mysigt med tjejerna! Passa på att njut av matte och som som Sippo, Findus, Isak och Rasmus jamar-räkor och grädde är ju gott!

    SvaraRadera
  5. Dui & Deco, jag ska njuuuuta. Det här är tillfällen som inte kommer så ofta så vi tjejer ska verkligen passa på och njuta och äta god mat, ligga i sängen och mysa osv

    SvaraRadera
  6. Mjauuarn's...Tjejjer ååå Tjejer...
    Ha de såå gôtt!!!

    Jam & Kram från Oss!!!

    SvaraRadera