söndag 9 augusti 2009

Nu ska ni få höra!

jag har varit ute på alldeles egen tass och ingen märkte något föränns lååångt senare!

Som vanligt så jamade jag mej till en tur ut och blev utbunden med mitt snöre sen gick människan in igen. Nu bar det sej ju inte bättre än att det stod en stol i min väg och jag råkade trassla in mej alldeles förskräckligt i den (jag gick ett helt varv runt). Men ingen hörde min klagan (jag sa inget heller...för den delen) utan jag tog saken i egen tass och kravlade mej ur min sele sen spatserade jag glad i hågen i väg.

ja, jag gick inte så långt då, utan jag höll mej inom Mitt Område, jag tänkte att mina människor skulle bli så upprörda om de märkte att jag inte var där jag borde vara (snäll som jag är...)

3 kommentarer:

  1. Nämen Maya då! Inte smita på det där viset, du skräms ju. Tur att du i alla fall höll dig på hemmaplan, om man så jamar. Tänk om du kommit vilse och blivit kattnappad. *ryser*

    SvaraRadera
  2. Bravo Maya! Visst är det skönt att vara ute på egen tass!
    Hoppas dom förstår att du inte försvinner om du får vara lös. Så du får tassa runt ute för dig själv fler gånger.
    *SvansKram*

    SvaraRadera
  3. Sippo, jag är inte så stursk av mej så jag törs faktiskt inte gå så långt hemifrån...
    Babsan, det var jätteskönt att vara ute på egen tass, men lite läskigt var det allt oxå

    SvaraRadera