söndag 21 juni 2009

Inkräktare på Mitt Område!

Det har hänt något förskräckligt här! Det har kommit inkräktare hit! *flämt*

För det första så hände det mej något konstig när det var midsommarkatt afton. Det började att kittla i min kropp så förskräckligt så jag var bara tvungen att ligga platt fall på golvet och jama och kurra, så fort nån sa något till mej. Jag blev precis till mej i benen, min männsika hade visst slarvat lite med mitt veckopiller..... *hm*
Så när jag äntligen blev mej själv igen, så att jama upptäckte jag att det har kommit hit några mycket konstiga fyrbeningar...
Dom låter så konstigt och luktar *urk*
Jag kommer ihåg när jag träffade sånna där fyrfotingar sist. Det var när jag var en liten Maya och var ute och gick med min tvåbening i koppel. Då råkade jag trassla in mej i ett elnät som håller såna där fyrfotingar inom ett Visst Område.
Inte konstigt att jag har så fluffig päls... det darrade på rätt bra i pälsen kan jag jama.....
För att rapportera om vår stooora sjukling, så är han fortfarande kvar på det stora sjukhuset nån annan stans i Vårt Avlånga Land. Men han mår lite bättre, och det är skönt.

4 kommentarer:

  1. Men Maya då! Blir ju alldeles generad ju. Jag ser framför mig hur du krälar runt på golvet och kurrar. Jag minns när Gibbe var sån. *suckar* Vilken tur du inte stannade i växten när du fastnade i elnätet, utan bara fick fluffig päls. *fniss*
    Hälsa den stora fyrbeningen. *Tass*

    SvaraRadera
  2. Men FY, då! Vandrande Stinkbomber med fyra ben! Vad kattastråfalt!

    Katta i min lilla låda, vad det luktar illa om så´na där! Det tycker vi också!

    Kurriz! / Chin & Cher

    SvaraRadera
  3. Ja, usch, jag skäms för mej själv så här i efterhand. Nu när jag blivit "normal" igen.
    Visst är dom läskiga dom där stinkbomberna *fnys*

    SvaraRadera
  4. Åh Maya. Ja e på gång här också. E lite tokig i kväll som matte säger. Brukar sitta som en halsduk om matte när de e så där med mig. Men från och med i morgon är de slut med de där! De skall bli SKÖNT faktiskt. Sista månaden har ja varit tokig var 14 e dag.

    Ja tyckte de där fyrbeningarna såg rätt så oförargliga ut. Men de e klart om de stinker så e de väl inte så kul att bo nära dem heller!

    Tass kompis!

    SvaraRadera