söndag 26 februari 2012

Kissungarna har kommit...


I går när vår människa var ute och gick så hittade hon kissungar - som hon kallar dom.
Egentligen heter dom väl videungar eller nåt, men hon säjer att dom är så lena och goa som små kissungar så därför kallar hon dom det.
Dessutom säjer hon att det börjar närma sej vår när dom kommer, så alltså kan vi nog förvänta oss att det gröna snart kommer oxå.
Fjäderkotletterna har ju börjat låta på ett annat sätt nu när den gula lampan är tänd och vår människa har slutat med deras x-tra restaurang, den behövs inte längre säjer hon, så vi har inte så mycket underhållning här längre, vi är inte alls av samma åsikt som vår människa men det är väl bara att intassa sej på att den inte kommer att öppna igen på ett bra tag.

2 kommentarer:

  1. Vi får nog vänta ett tag till på "våra" videkissar...
    Men pippisarna sjunger allt dom kan :) Vi har lite solrosfrön kvar, så de får äta upp dom innan vi stänger deras krog.

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Videkissar säger min matte, så det är något liknande. Och här har vi restaurangen öppen ett tag till, så jag kan ännu utföra mina studier av deras beteenden. Intresserar mig mycket. Och så håller jag tassarna för att allt ska ordna sig till det bästa för er och era människor!

    SvaraRadera