söndag 5 februari 2012

Jag bara hjälper till....

Minimänniskan förstår sej inte på det där med att knyta rep som dom där stora fyrfotingarna har i sitt ansikte.

Därför var jag tvungen att hjälpa henne lite....


Men taskig som hon är så förstod hon sej inte riktigt på min hjälp trots att jag både tassligen och munligen visade henne vilket snöre hon skulle ta... *tassen för ögonen*

Otacksam är vad hon är!


Om och om igen blev jag kallad för "lägg av Trazzel" eller "sluta nu Trazzel"

*mutter* jag har inte bett om att byta namn...

Jag är helt nöjd med att bara heta Trazzel...

9 kommentarer:

  1. *fniss* Jo Trazzel är ett bra namn på dig, otacksamt att inte ta emot din hjälp!

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Naw,lille du..Trazzel då ;)
    Såå söt/Nospuss från oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamarn's...Glömde ju tassa ner att det blir Hemma hos Reportage i nästa Magazine ;)

      Radera
  3. Men alltså äh.. här försöker du visa hur de skall göra och du får bara bannor! Otass är verkligen kattens lön.

    Hoppas du fick något gott som plåster på såren.

    Nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nää, Nea, jag har inte fått nåt gått av människorna...*mutter* istället fick jag en vit äcklig tablett...masktablett....

      Radera
  4. Det där känner vi igen! Tänk att de alltid tycker att man är ivägen. VI ser ju att du gör helt rätt! nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad skönt att ni ser att jag gör rätt...*nosbuffar*

      Radera