onsdag 18 januari 2012

Typsikt vår människa...

jag vet ju hur det har diskuterats om att svara på kattentarerna här på blogspott och jag vet ju att vi har läst om hur man skulle göra, hur man skulle ställa in för att kunna svara på kattentarer, men nu sitter vår människa här och inte hittar hur man gör... hon har tittat runt lite på era bloggar men hittar inte var det var hon läste det.

Finns det någon därute som kan hjälpa oss. Inte för vi tror att vi kommer att svara så ofta på varje enskild kattentar men vi tycker det är bra om möjligheten finns.

9 kommentarer:

  1. Vi använder blogspot och där hittade vi funktionen under "Inställningar" och sedan "Kommentarer" där vi klickade i "Nedanstående inbäddat inlägg". Sedan funkade det bra!

    Tass från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
  2. Ni ska gå in på Instrumentpanelen . klicka på inställningar. Klicka på kommentarer och klicka i Nedanstående inbäddat inlägg på Kommentarsformulärets placering och sen ska det fungera :)

    SvaraRadera
  3. Konstigt nog har jag inte gjort någonting alls. Helt plötsligt kunde man bara kommentera varje inlägg för sig utan att jag gjort något. Hoppas det löser sig för dig med. Kanske finns svaret bland FAQ?

    SvaraRadera
  4. Var just inne hos katten Frasse (gunillaofrasse.allas.se) och där finns instruktioner!

    SvaraRadera
  5. Det verkar som om man ska välja alternativet inbäddade kommentarer. Läs i kommentarerna av Kjelle Bus & Hjulia här:

    http://hjuliahullerombuller.blogspot.com/2012/01/godmorgon-blasiga-lordag.html

    Hoppas att det funkar. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  6. Vi förstår faktiskt inte heller hur man gör..Nosbuff

    SvaraRadera
  7. Jag skrev om det bland andra, som svar till Kjelle Bus kommentar här:

    http://hjuliahullerombuller.blogspot.com/2012/01/godmorgon-blasiga-lordag.html

    och så här skrev jag:

    Jag gick in på "inställningar" och sen till "kommentarer", där markerade jag "Nedanstående inbäddat inlägg" och simsalabim så fungerade det :). Men innan jag fick till det, så svor jag så det osade...

    Hoppas att det hjälper!

    =^.^=

    Kram å nosgos!

    SvaraRadera
  8. Det är på Frasses blogg det finns en länk.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  9. Mjaaa, be matte gå in på Inställningar sedan under Kommentarer ändrar hon till • Nedanstående inbäddat inlägg

    Vid rubriken Kommentarsformulärets placering!
    /Lycko Tass från oss...

    SvaraRadera