torsdag 17 februari 2011

Hmm

VAD är det här????
Min människa kom hem med en ny blixtapparat i det där stora paketet. Nu kan ni ju glömma att se mej på några bilder. JAG tänker då inte vara synlig för OM jag är det så kommer jag förmodligen att vara blind av allt blixtrande. *svansknyck* Leksaker.... *mutter* *bah**fnyss*
Dom där tvåbeningarna tänker då inte på oss....
Det här ska visst vara nån sån där systemkamera, fin sak, som man ska kunna ta jättefina bilder med när man lärt sej blixtapparaten säjer min människa. Hon ska visst ta porträtt på mej *ha* det kan hon ju tro... jag ska då inte sitta still så pass länge att hon får nån bild på mej *mutter*.
Sen ska hon ju lära sej blixtapparaten först för den är visst avancerad tycker hon. Varför ska hon köpa en sån då, *funderar*. Varför göra saker krångligare än dom redan är....? Det duger väl med en vanlig titta tryck apparat??
Ja, hur som jam. Förvänta er inte några bilder på mej....jag tänker vara osynlig....

7 kommentarer:

  1. Vaddå fina bilder på dig. Du är jättefin på alla bilder tycker vi, håller med om det där med att göra allt svårt när det kan vara lätt..Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Va!!! Var paketet inte till dig???!!!! Får man verkligen ta hem paket som inte är till katterna???!!!

    *chockad och bestört Kajsa

    SvaraRadera
  3. Men Maya, vi vill ju se fler vackra bilder på dig och din fina päls ju. *blink blink*

    SvaraRadera
  4. *Mjauufnisssar* lite...
    Åjo,du "åker nog dit" på Blixtapparaten ;)

    / Jam & Kram från oss!!

    SvaraRadera
  5. aha, en sådan har vår Matte också samma märke men annan modell säger hon. Vi kan även lugna dig med att en människa med sådan blixtmojäng helst ska ta bilderna utan blixt hjälp, de blir bättre då sägs det. Vi ser framemot fler underbara bilder på dig.

    SvaraRadera
  6. Matte sitter här och dreglar över det där paketet. Ser fint ut tycker hon.

    Tror du gör rätt i att hålla dig undan, det kommer nog att blixtras friskt med den i fortsättningen. :)

    Nosgos

    SvaraRadera
  7. Du är ju jättefin på bilderna hittills. Går det verkligen att göra det perfekta bättre? *förvånade* Fast i rättvisans namn måste du väl åtminstone få kartongen! Kurr och burr.

    SvaraRadera