onsdag 21 april 2010

Nähä - inte idag heller...

kom det någon stor gul fram däruppe. Istället kom det ner en massa vitt!!! som la sej som en matta på allt det fina, goda gröna som kommit fram. Så nu har jag bestämt mej för att inte titta ut genom rutan föräns jag ser den gulas lampa tänd. Jag brukar se det på golvet i det stora rummet, för där kan jag ligga och rulla mej i den gulas strålar. Det brukar vara så varmt och skönt. Nästan som vid elementet...

Nä vänner - jag strejkar idag med och alla andra dagar med tills det varma kommer tillbaka

5 kommentarer:

  1. Jag strejkar jag med! *stampar* Nu får det vara nog med otäckt vitt!

    SvaraRadera
  2. Vi jamar med i strejken! Nu får det vara nog, vi vill ha solen tillbaka! Tasskram

    SvaraRadera
  3. Har hört jamas om det där vita. Uschjam, morrhåren kroknar bara jag tänker på det. Stackars dig! Klart du ska vara inne i goa värmen!

    SvaraRadera
  4. Fy för det vita! När det istället vore så härligt att riktigt få sträcka ut sig, rulla runt och nysa i en solstrimma. Solen, var är du? Kurr och burr.

    SvaraRadera
  5. *Tassar in & lämnar lite ☼ från oss*

    SvaraRadera