torsdag 2 juli 2009

Det blir ju ingen som helst ordning på nånting när det blir så här varmt. Jag missade till och med att lägga mej i min högt älskade sovkorg.


Jag orkade helt enkelt inte att krypa ner i den så jag fick ligga delvis i gräset, vilket är helt emot min princip för gräset stix och sen finns det såna där otäcka våldgäster i gräset och dom tycker jag inte om. Det gör inte min människa heller.
Igår blev det väldigt mörkt och sen blev det ett förskräckligt oväsen här. Det var nån som var ute och slog med nån hammare uppe i det stora blå. Sen så vi höll på att bli översvämmade för han tappade ner något stort och blött. Det var alldeles förskräckligt otäckt med allt oväsen och allt blött jag var tvungen att krypa in under sängen, där är det säkert. *tassen över ögonen*




Men helt plötsligt, så blev det finnt väder igen. Naturligtvis sprang min människa ut med blixtapparaten och blixtrade. För att få fina bilder sa hon...inte tog hon nån bild på mej då inte... fina *bah*

Ja, det blixtrade nästan lika mycket som när han med hammaren var ute och sprang.

3 kommentarer:

  1. Det är helt okej att krypa in under sängen när det dundrar och har sig. Det kan faktiskt vara lite läskigt.
    Du ser ju för söt ut när halva du ligger i din korg. *nospuss*

    SvaraRadera
  2. Han med hammaren heter Oskar. Han har varit och hälsat på hos alla bloggkatter utom mig tror jag. Orättvist! Fast jag vill ju inte att han ska komma hit heller. Han lever om så det gör ont i öronen.
    *ryser*

    SvaraRadera
  3. Sippo, jag rodnar ända ut i morrhårrsspetsen när du jamar så där....
    Babsan, vad du glad för att den där Oskar inte kommer och hälsar på för han är inte så trevlig

    SvaraRadera