fredag 15 februari 2013

Lätt avslaget idag

ojojoj, vilken fest vi hade igår på Alla hjärtans dagen! Så idag är vi lätt avslagna kan vi jama. Vi kramar kudden så där lite extra... trötta i ögonlocken...

Jag kan jama att jag blev så där upplivad så att jag tog ett par extra repor på storarumsgolvet med mycket svansviftande, jamande, hoppande och skuttande! Vilken tur att vår människa inte hann att få fram blixtapparaten! för tänk vad jag skulle ha skämts om ni fått se de! jag! gamla förståndiga Mizzan bär sej åt som en liten ouppfostrad kattunge... hmm... *skakar på huvudet*

Jam, jag får väl skylla på all den där goa maten vi fick igår.. och att det börjar gå mot våren. Vårkänslor kallas det visst...

Hörni ni vänner där ute - ha en riktigt bra helg nu. Själva har vi inte planerat nånting speciellt, vi brukar ta dagen som den kommer. Ja om man nu borttassar från lite x-tra fjäderkotlettspaning. Vi har upptäckt att det finns STORA fjäderkotletter vid deras restaurang och dom ser x-tra mumsiga ut....

*nosbuffar* Mizzan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar