onsdag 3 oktober 2012

Skit i vägen...

att människorna aldrig kan förstå att dom inte ska ha saker i vägen!

Jag har ju vissa mer eller mindre favvo-platser som jag brukar använda mer eller mindre tass-kvänt av.
Nu när det börjar bli lite kyligare ute så är det ju inte lika skönt att vara ute innan pälsen är uppgraderad till Fluff 1.2. därför brukar jag ligga på fönsterbrädan och njuta av värmen som kommer underifrån ifrån elementet. Ännu skönare är det naturligt-tass om den gula lampan lyser in genom fönstret när jag ligger där och njuter.

Men - det är ju bara ett problem. Människorna har en förkärlek för att ställa en massa saker ivägen på fönsterbrädan, sånt där skräp som blommor, prydnadssaker och MODEM och ROUTRAR *suck*.
Självklart brukar jag på ett fint sätt visa att sånt där skräp inte ska vara där - FÖR JAG HAR BESTÄMT ATT JAG SKA LIGGA DÄR och då visar jag det genom att "råka" ha ner en eller flera saker..*svansvift*
och det blir ett sabla oväsen på människorna då *morrhårsvift* framförallt när dom där elektronik prylarna åker i backen. Dom är ju tydligen LIVSVIKTIGA enligt människorna. Det är genom dom elektronik sakerna som dom håller kontakt med omvärlden. Själv håller jag kontakt med omvärlden genom att tassa ut i Mitt Område. Fyrkantiga små lådor *skakar på huvet*

3 kommentarer:

  1. Undrara bara hur svårt det kan vara att lämna lite bra platser???De måste ju förstå att en varm och skön plats inte bara kan saboteras hur som helst. Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Det borde vara lämpligt att ställa dessa tydligen livsviktiga pryttlar på ett annat ställe, så din soliga plats är tomt på saker som kan "råka" åka i golvet *fniss*

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Jag jamar bara en sak...våra kära tvåbeningar får faktiskt lov att lära sig att ställa sina viktiga saker på platser som inte tillhör oss. Så enkelt är det.

    SvaraRadera