söndag 11 december 2011

Inte alltid som man vill...



Hej, det är jag Zoya....


Ja, jag hade tänkt att jag skulle skriva om mej själv idag...men det är inte alltid det går som man vill*svansknyck*..


Här har jag tassat om kring i flera veckor och funderat på vad jag ska berätta om mej..


.. men det händer ju inte så mycket i mitt liv som människorna vet om eftersom jag är mest ute hela tiden.

Jag tassar omkring och jagar möra muskotletter och nu så har jag fullt upp med fjäderfäfilmen som utspelar sig i min trädgård. Där har jag sett till att ha första parkett *slick om nosen* men inte så att dom ser mig utan jag kan smyga mej på dom lite försiktigt, ja, fjäderfästeken alltså..



*svansvift* nu har jag berättat en stor del av min dag och resten av mitt liv tror jag att jag berättar för er en annan dag. Det är antassande att jaga så jag tror att jag måste vila mej lite nu annars kan jag ju bli övertassad och det vill jag inte bli.

5 kommentarer:

  1. Att jaga muslingar och fjäderkotletter är arbetsamt, ta det försiktigt så du inte missar sov och gos stunderna!

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Händer inte så mycket!! Tänk att kunna jag muslingar "drömmer" och kotletter..Härligt.Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Låter ju jamarspännande/Nospuss

    SvaraRadera
  4. Det är alltid bra att ta lite i taget. Vi väntar på resten av din historia!

    SvaraRadera
  5. Härligt med fjäderfä jakt. Matte tror att jag bara jagar småkryp men tjii fick hon när hon hittade ett dött fjäderfä på gången ut till sig.

    SvaraRadera