fredag 20 maj 2011

Inte lust...

Egentligen har jag inte lust att skriva något idag - men eftersom min människa har varit så där upptagen ett tag nu med sina böcker så har jag fått smak på det där lite slappa livet. Det där lite kravlösa ni vet, det när man inte behöver göra det man egentligen måste. Alltså - hag har inte lust att blogga - men gör det i alla fall...

Som ni ser har jag det egentligen rätt bekvämt här i min korg, alltså har jag inte lust att göra något annat än att bara ligga här och slappa.

Fast - idag var jag på upptäcksfärd...*hihi* min människa blev lite rädd faktiskt. Jag var ju ute i min stora bur, som vanligt, nu för tiden. Så råkade jag ha lite tråkigt, bara lite, så jag tassade iväg på upptäcksfärd, och gissa vad jag hittade.... jo, de (människorna alltså) hade missat att spika plankorna högst upp, så jag var ju bara tvungen att kolla vad som var innanför - och det var minsann ett jättestort utrymme under altanen. Det var rätt kul där bakom... problemet var bara när jag skulle därifrån....det var rätt högt upp kan jag jama....men det gick till slut...*phu*

6 kommentarer:

  1. Det ser så skönt ut i den där sängen du har! Vilken tuffing du är som går på upptäcktsfärd bakom plankor och altaner! Tur att du kunde ta dig ut, utan att de fick riva halva kåken *fniss.

    ha det gott i kväll
    nosgos å gottisar, nosbuff å råttisar
    M&K

    SvaraRadera
  2. Nämen, jag trodde ju då aldrig att du var en kisse som smet iväg på upptäcktsfärd. *stora ögon* Skönt att du kom hem igen i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Det ser verkligen jättskönt ut i korgen! Visst är det spännande med platser som man inte upptäckt? Skönt att du kom ner i alla fall. Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Naw...Sååå jamarn's mysigt du har det & så spännande att tassa iväg ;)
    /NosPûssar från oss!!!

    SvaraRadera
  5. Tur att du hittade ut från utrymmet igen :)

    SvaraRadera
  6. Ser härligt ut att vara Maya just nu tycker jag.

    Det var en evig tur att du lyckades ta dig ut igen. Tänk om du fått stanna där inne i all evighet. *darrar på läppen*

    Nosgos

    SvaraRadera