fredag 15 oktober 2010

*Svansdansar*

Idag är jag en glad katt.
Snuffe har fått komma hem till Sippo och sin husse. *svansdans*

Tänk att han har fått en ny antibiotika som gjorde så att han kunde kissa ordentligt och nu så har han fått komma hem igen. Det är så roligt.

Nu kan jag slappna av en stund och andas ut och hoppas att han får vara bra i sitt kisseri.

Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Solen har skinit ute men mina människor har varit på sina så kallade jobb så jag har fått vara inne.

5 kommentarer:

  1. Det är toppen nyheter att han fått komma hem och det funkar med kisseriet. Nu håller vi alla tassar och klor att meducinen hjälper.

    Nosgos!

    SvaraRadera
  2. Snuffe "helsar" att det är "jetteschönt" att vara hemma igen. Han protesterade bara en gång när husse körde med mudusinen i halsen på honom.

    SvaraRadera
  3. Mjaaa..mjaa vi har sett de tassarna..Såå härligt/ ☼ iga Jam & Kramar från oss!!!

    SvaraRadera
  4. Vi är så glada för Snuffe och de andras skull. Det är fånigt att människor måste jobba när det är soligt. Hoppas ni hade bra väder igår så du fick vara ute lite då istället. Det börjar bli de sista chanserna till lite sol, känns det som. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  5. Skönt att Snuffe är hemma. Vad duktigt av Zaga att fånga en mus! "Imponerade" De där vilda grisarna verkar inte så kul tycker vi! Nosbuff

    SvaraRadera